Football Machines
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Til dem der ikke kan få nok bold.
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Så er det kongens tur ;)

Go down 
ForfatterBesked
Dino

Dino


Antal indlæg : 56
Tilmeldt : 20/04/09
Alder : 29
Geografisk sted : København

Så er det kongens tur ;) Empty
IndlægEmne: Så er det kongens tur ;)   Så er det kongens tur ;) Icon_minitimeMan Apr 20, 2009 8:01 am

Ej xD

Okay kort og godt:

Jeg er en 14-årig dreng, der hedder Dino og elsker ting som for eksempel Fodbold, Politik, TV og så videre xD

Jeg er - som i ved - kæmpe stor gigantisk fan af Internazionale og næsten endnu større fan af Zlatan Ibrahimovic, som self også er min y-spiller, ellers kan jeg også godt lide spillere som Balotelli, Ribéry, Santon, Olic og maaaange flere Wink Af andre hold kan jeg også godt lide FCK, Chelsea, Bayern og Real..

Som i ved er jeg også meget politisk interesseret og håber også at kunne studere Statskundskab, når tiden kommer xD Mine politiske idoler er folk som Obama, J.F.K, Lincoln, Mandela, Annan osv, Wink
Og har altid en mening omkring et politisk emne!!

Indenfor Musik hører jeg for det meste Motown og R&B self Wink (Five Jacksons, Stevie Wonder, Marvin Gaye, Mario, og kan også godt lide klassiske rockbands som fx. U2, synes at Bono er fantastisk!! xD

Jeg er til tider arrogant, men som jeg selv siger så er det nok fordi at folk ikke kan tåle min fantastiske realisme til tingene Cool JEG ER ET VIDUNDERBARN, INTET MINDRE! cheers
Tilbage til toppen Go down
 
Så er det kongens tur ;)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Football Machines :: Diverse :: Dig Selv-
Gå til: