Football Machines
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Til dem der ikke kan få nok bold.
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 VIGTIGT!!!!!

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Dino

Dino


Antal indlæg : 56
Tilmeldt : 20/04/09
Alder : 29
Geografisk sted : København

VIGTIGT!!!!! Empty
IndlægEmne: VIGTIGT!!!!!   VIGTIGT!!!!! Icon_minitimeMan Apr 20, 2009 8:12 am

Synes fandme det her projekt er genialt!!! Og igen viser Alekh sine store egenskaber Wink

Men synes lige at vi skal have fikset nogen ting herinde:

Synes fx. at de normale brugere også må lave en ny debat.. Fx. kan jeg ikke lave en ny debat i Bundesligaen, da jeg ikke moderator... Det skal lige fikses Very Happy

Og ellers synes jeg godt også at man kunne lave en ny overskrift eller hvad fanden det hedder, nemlig for klubtråde ligesom fodboldforum har det. Så slipper vi for dumme nye indlæg med 2 linier hvor der står: "hvem skal chelsea købe" eller sådan noget. Så kunne man jo bare diskutere det i en Chelsea tråd, fx.

Og ellers synes jeg også at vi hver især skal prøve at få nogen seriøse brugere som Rassamdul, Carlo, Molle og måske også Vincent til siden, så det blir mere bredt og seriøst..

Det var bare lige nogen ideér til at gøre siden endnu bedre, og endnu engang HURRA for projektet cheers
Tilbage til toppen Go down
Bailey
Admin
Bailey


Antal indlæg : 60
Tilmeldt : 19/04/09
Alder : 28
Geografisk sted : DK

VIGTIGT!!!!! Empty
IndlægEmne: Sv: VIGTIGT!!!!!   VIGTIGT!!!!! Icon_minitimeMan Apr 20, 2009 9:56 am

Dino skrev:
Synes fandme det her projekt er genialt!!! Og igen viser Alekh sine store egenskaber Wink

Men synes lige at vi skal have fikset nogen ting herinde:

Synes fx. at de normale brugere også må lave en ny debat.. Fx. kan jeg ikke lave en ny debat i Bundesligaen, da jeg ikke moderator... Det skal lige fikses Very Happy

Og ellers synes jeg godt også at man kunne lave en ny overskrift eller hvad fanden det hedder, nemlig for klubtråde ligesom fodboldforum har det. Så slipper vi for dumme nye indlæg med 2 linier hvor der står: "hvem skal chelsea købe" eller sådan noget. Så kunne man jo bare diskutere det i en Chelsea tråd, fx.

Og ellers synes jeg også at vi hver især skal prøve at få nogen seriøse brugere som Rassamdul, Carlo, Molle og måske også Vincent til siden, så det blir mere bredt og seriøst..

Det var bare lige nogen ideér til at gøre siden endnu bedre, og endnu engang HURRA for projektet cheers
Tak tak Embarassed

Hmm, kan du ikke lave en debat i Bundesligaen? :S skal prøve af se om jeg kan ordne det senere.

klub-tråde har jeg også haft i tankerne, det kommer også når jeg får til (regner med i morgen eller noget i den dur).

Og ja jeg er enig med brugerne, vi skal også have MEGET MERE aktivitet på forummet selv om det kan blive svært.
Tilbage til toppen Go down
https://footballmachines.danskforum.net
Bailey
Admin
Bailey


Antal indlæg : 60
Tilmeldt : 19/04/09
Alder : 28
Geografisk sted : DK

VIGTIGT!!!!! Empty
IndlægEmne: Sv: VIGTIGT!!!!!   VIGTIGT!!!!! Icon_minitimeMan Apr 20, 2009 10:05 am

nu burde problemet med Bundesligaen været fikset ;D
Tilbage til toppen Go down
https://footballmachines.danskforum.net
Sponsoreret inhold





VIGTIGT!!!!! Empty
IndlægEmne: Sv: VIGTIGT!!!!!   VIGTIGT!!!!! Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
VIGTIGT!!!!!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Vigtigt! Reklame!

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Football Machines :: Diverse :: Off Topic-
Gå til: