Football Machines
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Til dem der ikke kan få nok bold.
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 OBS: Blog længde!!

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
Geniet

Geniet


Antal indlæg : 42
Tilmeldt : 19/04/09
Alder : 29
Geografisk sted : Danmark

OBS: Blog længde!! Empty
IndlægEmne: OBS: Blog længde!!   OBS: Blog længde!! Icon_minitimeMan Apr 20, 2009 11:27 am

Man kan ik skrive totalt lange blogs på denne side, da der højst må være 255 ord. Dette er både et plus og et minus.

Det gode er, at de fleste blogs så vil blive læst, det dårligere er så at man ik kan lave meget lange.

Bar så i ik sidder og er sure over, at jeres lange blog ik kan være dér

- Geniet/Pelle
Tilbage til toppen Go down
Dino

Dino


Antal indlæg : 56
Tilmeldt : 20/04/09
Alder : 29
Geografisk sted : København

OBS: Blog længde!! Empty
IndlægEmne: Sv: OBS: Blog længde!!   OBS: Blog længde!! Icon_minitimeMan Apr 20, 2009 11:42 am

Forstået Very Happy

Men så slipper vi da i det mindste for lange kedelige blogge Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Bailey
Admin
Bailey


Antal indlæg : 60
Tilmeldt : 19/04/09
Alder : 28
Geografisk sted : DK

OBS: Blog længde!! Empty
IndlægEmne: Sv: OBS: Blog længde!!   OBS: Blog længde!! Icon_minitimeMan Apr 20, 2009 11:43 am

Præcist.

Vi fortrækker af det skal være seriøst, seriøse diskutioner, osv. Og det har jeg personligt bedst erfaringer med af debatterne/blogsne ikke skal være for korte eller for lange... det skal ku' læses mens der stadig væk er okay længde på, når der skal laves noget seriøst. Er det dog et problem kan i altid dele det og i kapitler eller svine mig til Wink
Tilbage til toppen Go down
https://footballmachines.danskforum.net
Elliott
Admin
Elliott


Antal indlæg : 78
Tilmeldt : 19/04/09
Alder : 28
Geografisk sted : Frederiksberg

OBS: Blog længde!! Empty
IndlægEmne: Sv: OBS: Blog længde!!   OBS: Blog længde!! Icon_minitimeMan Apr 20, 2009 2:33 pm

Som Bailey siger kan du tage din blog og så dele den op. 223 ord i selve bloggen, 223 ord i næste kommentar og så skrive det over kommentarer.

Men jeg vil også anbefale jer (Og mig selv) til ikke at gøre dem for lange, men det er også nice med lange.

Bare arbejd for siden her tegner til at blive MEGET federe end Goal afro Laughing Very Happy Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





OBS: Blog længde!! Empty
IndlægEmne: Sv: OBS: Blog længde!!   OBS: Blog længde!! Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
OBS: Blog længde!!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Manchester United FC Blog

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Football Machines :: Diverse :: Off Topic-
Gå til: