Football Machines
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Til dem der ikke kan få nok bold.
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Villa & Silva

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Elliott
Admin
Elliott


Antal indlæg : 78
Tilmeldt : 19/04/09
Alder : 28
Geografisk sted : Frederiksberg

Villa & Silva Empty
IndlægEmne: Villa & Silva   Villa & Silva Icon_minitimeMan Apr 20, 2009 2:28 pm

David Villa og David Silva fra Valencia CF har begge udviklet sig til at blive nogle af verdens absolut bedste spillere. Pga mit lovely Valencia har dårlig økonomi bliver vi nødt til at sælge dem.

Villa 1-10?
Silva 1-10?
Hvor ender Villa?
Hvor ender Silva?
Din mening om spillerne og hvor gode de er osv? cheers
Tilbage til toppen Go down
Dino

Dino


Antal indlæg : 56
Tilmeldt : 20/04/09
Alder : 29
Geografisk sted : København

Villa & Silva Empty
IndlægEmne: Sv: Villa & Silva   Villa & Silva Icon_minitimeTirs Apr 21, 2009 6:32 am

Elliott skrev:
David Villa og David Silva fra Valencia CF har begge udviklet sig til at blive nogle af verdens absolut bedste spillere. Pga mit lovely Valencia har dårlig økonomi bliver vi nødt til at sælge dem.

Villa 1-10?
Silva 1-10?
Hvor ender Villa?
Hvor ender Silva?
Din mening om spillerne og hvor gode de er osv? cheers

- 9. Fantastisk angriber med en fantastisk skarphed og kan jo score med alt og endda i alle vinkler.
- 8. Lynhurtig spiller med gode indlæg, godt venstreben og en lovende fremtid foran sig.
- Håber på Inter, og tror det faktisk også da han selv har sagt at han virkelig gerne vil prøve at spille sammen med Ibra.
- Juventus, desværre Mad
- De er begge fantastiske spillere, og har skrevet hvad jeg synes om dem i de 2 første svar Cool
Tilbage til toppen Go down
HuzTleeR

HuzTleeR


Antal indlæg : 28
Tilmeldt : 21/04/09
Geografisk sted : København

Villa & Silva Empty
IndlægEmne: Sv: Villa & Silva   Villa & Silva Icon_minitimeTirs Apr 21, 2009 7:51 am

Jeg vil give et 10 tal til Villa. Synes han er verdens bedste angriber & har vist det så mange gange. Han er en meget komplet angriber & kan mange ting af en angriber at være.

Til Silva vil jeg give et 8 eller et 9 tal. Han passningsspil er i høj klasse & har en god teknik & godt skud. Han kan både spille playmaker & kant .. sådan som jeg ved det ihvertfald.

Jeg tror at hvis David Villa skifter tror jeg han skifter til Inter, RM, eller Chelsea.

Hvis Silva skifter .. tror jeg han skifter til RM, Inter, eller Juventus.
Tilbage til toppen Go down
Elliott
Admin
Elliott


Antal indlæg : 78
Tilmeldt : 19/04/09
Alder : 28
Geografisk sted : Frederiksberg

Villa & Silva Empty
IndlægEmne: Sv: Villa & Silva   Villa & Silva Icon_minitimeTirs Apr 21, 2009 9:13 am

HuzTleeR skrev:
Jeg vil give et 10 tal til Villa. Synes han er verdens bedste angriber & har vist det så mange gange. Han er en meget komplet angriber & kan mange ting af en angriber at være.

Til Silva vil jeg give et 8 eller et 9 tal. Han passningsspil er i høj klasse & har en god teknik & godt skud. Han kan både spille playmaker & kant .. sådan som jeg ved det ihvertfald.

Jeg tror at hvis David Villa skifter tror jeg han skifter til Inter, RM, eller Chelsea.

Hvis Silva skifter .. tror jeg han skifter til RM, Inter, eller Juventus.

Jep Silva kan både spille playmaker, kant og hængende angriber. Det er en af grundene til at han er en af verdens mest eftertragtede spillere Smile
Tilbage til toppen Go down
HuzTleeR

HuzTleeR


Antal indlæg : 28
Tilmeldt : 21/04/09
Geografisk sted : København

Villa & Silva Empty
IndlægEmne: Sv: Villa & Silva   Villa & Silva Icon_minitimeTirs Apr 21, 2009 10:05 am

Elliott skrev:
HuzTleeR skrev:
Jeg vil give et 10 tal til Villa. Synes han er verdens bedste angriber & har vist det så mange gange. Han er en meget komplet angriber & kan mange ting af en angriber at være.

Til Silva vil jeg give et 8 eller et 9 tal. Han passningsspil er i høj klasse & har en god teknik & godt skud. Han kan både spille playmaker & kant .. sådan som jeg ved det ihvertfald.

Jeg tror at hvis David Villa skifter tror jeg han skifter til Inter, RM, eller Chelsea.

Hvis Silva skifter .. tror jeg han skifter til RM, Inter, eller Juventus.

Jep Silva kan både spille playmaker, kant og hængende angriber. Det er en af grundene til at han er en af verdens mest eftertragtede spillere Smile

Jamen så havde jeg vidst ret Smile
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Villa & Silva Empty
IndlægEmne: Sv: Villa & Silva   Villa & Silva Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Villa & Silva
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Football Machines :: Ligaerne :: La Liga-
Gå til: