Football Machines
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Til dem der ikke kan få nok bold.

IndeksSøgTilmeldLog ind

Champions League

Go down 
2 posters
ForfatterBesked
Elliott
Admin
Elliott

Antal indlæg : 78
Geografisk sted : Frederiksberg

Champions League Empty
IndlægEmne: Champions League   Champions League Icon_minitimeTirs apr 21, 2009 9:54 am

Champions League

Det er spændende. Når man når hertil kan alting ske! Der er 2 semifinale kampe og 1 enkelt finalekamp i vente. Barcelona har spillet flot spil i den her sæson og har virkelig leveret klassen. Chelsea er inde i en rigtig god periode, mens at United lige for tiden spiller lidt skidt, men i store bidder af sæsonen har spillet flot spil. Arsenals spil i PL har været acceptabelt, men de har været bedre i CHL.

Jeg ønsker jer nogle gode kampe!

Hvad tror I at Barcelona - Chelsea ender?
Hvad tror I at United - Arsenal ender?
Hvad tror i finalen ender?

Champions League Uefa-champions-league-logo1
Tilbage til toppen Go down
Bráuner

Bráuner

Antal indlæg : 54
Geografisk sted : -

Champions League Empty
IndlægEmne: Re: Champions League   Champions League Icon_minitimeOns apr 22, 2009 11:41 am

Hmm.. ja .. Som du siger. Alt kan ske. Og det kan det sikkert også med resultaterne. Aner sådan set ikke hvad de ender, men kan da godt gætte.

- Barcelona vinder sikkert over Chelsea. De har liiiiiidt højere nivue for tiden, med spillere som Lionel Messi, Andres Íniesta, Victor Valdes, Dani Alves, Puyol, Samuel Eto'o, Henry, ja jeg kunne blive ved. Chelsea er jo også geniale for tiden, men tror alligevel Chelsea vinder detter opgør.

- Manchester United vinder ret sikkert over Arsenal tror jeg. Selvom Gunners har været gode, tror jeg stadig ikke de kan tage United, hvis de stiller op, med deres bedste hold. Hvis Arshavin stadig score de der 2-4 mål, skal Gunners nok vinde Very Happy
Tilbage til toppen Go down

Champions League
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Football Machines :: Cups & turneringer :: Champions League-
Gå til: