Football Machines
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Til dem der ikke kan få nok bold.
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Ashley Young & Agbonlahor.

Go down 
+2
Bráuner
HuzTleeR
6 deltagere
ForfatterBesked
HuzTleeR

HuzTleeR


Antal indlæg : 28
Tilmeldt : 21/04/09
Geografisk sted : København

Ashley Young & Agbonlahor. Empty
IndlægEmne: Ashley Young & Agbonlahor.   Ashley Young & Agbonlahor. Icon_minitimeTirs Apr 21, 2009 11:59 am

Begge to spillere har været med til at få Aston Villa op i toppen af Premier League.
Young på kanten & Agbonlahor oppe i angrebet har været to spillere som har haft stor indflydelse på det succes Aston Villa har haft i denne sæson.
Der er gået mange rygter om at Young måske skifter til, men ikke så mange om Agbonlahor.

- Tror I at Young skifter? Hvis ja .. hvor så? Tror I Agbonlahor skifter? Hvis ja .. hvor så?
- Og har de klassen til at spille for et stort hold som Manchester United, Inter, eller Real Madrid?
Tilbage til toppen Go down
Bráuner

Bráuner


Antal indlæg : 54
Tilmeldt : 21/04/09
Geografisk sted : -

Ashley Young & Agbonlahor. Empty
IndlægEmne: Sv: Ashley Young & Agbonlahor.   Ashley Young & Agbonlahor. Icon_minitimeTirs Apr 21, 2009 12:02 pm

- Hmm.. Ja.. Tror faktisk at Young skifter til Real Madrid. Agbonlahor bliver nok lidt tid igen.
- Jarh. Om et par år, måske. clown
Tilbage til toppen Go down
Elliott
Admin
Elliott


Antal indlæg : 78
Tilmeldt : 19/04/09
Alder : 28
Geografisk sted : Frederiksberg

Ashley Young & Agbonlahor. Empty
IndlægEmne: Sv: Ashley Young & Agbonlahor.   Ashley Young & Agbonlahor. Icon_minitimeTirs Apr 21, 2009 12:58 pm

Begge spillere har et utroligt potentiale. Jeg er ikke i tvivl om at Ashley Young og Agbonlahor begge bliver nogle af verdens bedste fodboldspillere!

De er gode nok til alle klubber i verden og jeg har kun ros tilovers for de to mirakelmagere! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
D.Drogba




Antal indlæg : 15
Tilmeldt : 21/04/09
Alder : 27
Geografisk sted : Ølgod

Ashley Young & Agbonlahor. Empty
IndlægEmne: Sv: Ashley Young & Agbonlahor.   Ashley Young & Agbonlahor. Icon_minitimeTirs Apr 21, 2009 1:01 pm

De har begge spillet fantastisk, og Aston Villa får nok svært ved at holde på dem ret længe.

Tror Young skifter til Real Madrid til næste sæson, men Agbonlahor skifter nok først om et par sæsoner, tror jeg. Surprised
Tilbage til toppen Go down
Mánz

Mánz


Antal indlæg : 21
Tilmeldt : 20/04/09
Alder : 28
Geografisk sted : Søllerød, Holte

Ashley Young & Agbonlahor. Empty
IndlægEmne: Sv: Ashley Young & Agbonlahor.   Ashley Young & Agbonlahor. Icon_minitimeTirs Apr 21, 2009 1:30 pm

- Ja, helt klart. Han skifter til Real Madrid & jeg mener faktisk at jeg har læst handlen er lavet Cool
Men at sælge begge 2 på en gang ville være en fejl, så Gabby bliver et par sæsoner endnu.

- Ja, det har de allerede hvis du spørger mig.
Tilbage til toppen Go down
Joerli

Joerli


Antal indlæg : 20
Tilmeldt : 20/04/09

Ashley Young & Agbonlahor. Empty
IndlægEmne: Sv: Ashley Young & Agbonlahor.   Ashley Young & Agbonlahor. Icon_minitimeSøn Jun 07, 2009 8:30 am

De har begge stort potentiale og er begge meget unge.
Jeg tror godt at Ashley Young kunne skifte måske næste sommer-transfer, til en anden klub i Europa.
Ehm, Gabriel Agbonlahor er jeg lidt i tvivl om, om han bliver solgt. Jeg kunne godt forestille mig ham i Marseille eller Lyon
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Ashley Young & Agbonlahor. Empty
IndlægEmne: Sv: Ashley Young & Agbonlahor.   Ashley Young & Agbonlahor. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Ashley Young & Agbonlahor.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Football Machines :: Ligaerne :: Premier League-
Gå til: