Football Machines
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Til dem der ikke kan få nok bold.
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 En angriber skal..?

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Bráuner

Bráuner


Antal indlæg : 54
Tilmeldt : 21/04/09
Geografisk sted : -

En angriber skal..? Empty
IndlægEmne: En angriber skal..?   En angriber skal..? Icon_minitimeTirs Apr 21, 2009 1:38 pm




Jeg tog også dette emne op på goal, men fik ikke rigtigt noget ud af det - sjovt nok -, så vil også gerne lægge det ind her.

Der er mange forskellige meninger om, hvad en angriber skal kunne. Nogle mener, at de skal kunne drible forbi William Gallas. Nogle andre mener at de skal kunne løbe fra Theo Walcott. Og nogle mener at de skal sætter bolden iskoldt, under Iker Casillas, Cech, Reina eller Gianluigi Buffon. Jeg vil give mit bud på det, så må i gerne debattere det, eller skriv hvad i selv mener.

Mit bud, er en blading. Du skal ikke falde tilbage, på en kontra, så de mister bolden. Så ikke for doven. Så skal de havde en fin fysik. Altså ikke blive væltet, hvergang, det bliver lidt svært. Drible er ikke det vigtigste, men lidt af det, må de da gerne havde. Også til det vigtigste. Skudet. De skal havde et iskoldt spark, som de helst skal bruge hver gang. Det nytter simpelhen ikke, at de ikke kan score på deres chancer. Det er så vigtigt, at de kan det.

- Giv din mening?[/b]
Tilbage til toppen Go down
Elliott
Admin
Elliott


Antal indlæg : 78
Tilmeldt : 19/04/09
Alder : 28
Geografisk sted : Frederiksberg

En angriber skal..? Empty
IndlægEmne: Sv: En angriber skal..?   En angriber skal..? Icon_minitimeTirs Apr 21, 2009 1:41 pm

Der er mange forskellige former for angriber. Der er hængende angribere, smidige angribere, stærke angribere, tekniske angribere osv.

Du kan ikke sige at en angriber skal kunne ditten, datten og dutten. Men du kan beskrive hvad der er nødvendigt for f. eks at være en hængende angriber.
Tilbage til toppen Go down
Bráuner

Bráuner


Antal indlæg : 54
Tilmeldt : 21/04/09
Geografisk sted : -

En angriber skal..? Empty
IndlægEmne: Sv: En angriber skal..?   En angriber skal..? Icon_minitimeTirs Apr 21, 2009 1:53 pm

Elliott skrev:
Der er mange forskellige former for angriber. Der er hængende angribere, smidige angribere, stærke angribere, tekniske angribere osv.

Du kan ikke sige at en angriber skal kunne ditten, datten og dutten. Men du kan beskrive hvad der er nødvendigt for f. eks at være en hængende angriber.

En hængene angriber skal vel bare prikke bolden iskold i mål? Ikke andet. Suspect
- Efter min mening, er en helt almindelig angriber god, hvis han bare kan score, løbe og har lidt fysik.
Tilbage til toppen Go down
Elliott
Admin
Elliott


Antal indlæg : 78
Tilmeldt : 19/04/09
Alder : 28
Geografisk sted : Frederiksberg

En angriber skal..? Empty
IndlægEmne: Sv: En angriber skal..?   En angriber skal..? Icon_minitimeOns Apr 22, 2009 12:02 am

Rál skrev:
Elliott skrev:
Der er mange forskellige former for angriber. Der er hængende angribere, smidige angribere, stærke angribere, tekniske angribere osv.

Du kan ikke sige at en angriber skal kunne ditten, datten og dutten. Men du kan beskrive hvad der er nødvendigt for f. eks at være en hængende angriber.

En hængene angriber skal vel bare prikke bolden iskold i mål? Ikke andet. Suspect
- Efter min mening, er en helt almindelig angriber god, hvis han bare kan score, løbe og har lidt fysik.

En hængende angriber går ikke ud på at skyde bolden i mål. Han skal sørge for at den angriber der står foran ham får en masse plads og gode muligheder for at score. Den hængende angriber er meget anderledes fra det du beskrev.

En angriber skal ikke bare kunne score, løbe og have fysik. De skal også have taktisk overblik og gøre et stort defensivt arbejde. Det passer hvad jeg siger for alle succestrænere over hele verden gør ligesom jeg skrev foroven.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En angriber skal..? Empty
IndlægEmne: Sv: En angriber skal..?   En angriber skal..? Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En angriber skal..?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Kongeklubben skal købe ind

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Football Machines :: Diverse :: Blog-
Gå til: