Football Machines
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Til dem der ikke kan få nok bold.
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 100% Selvglad <3

Go down 
ForfatterBesked
Bailey
Admin
Bailey


Antal indlæg : 60
Tilmeldt : 19/04/09
Alder : 28
Geografisk sted : DK

100% Selvglad <3 Empty
IndlægEmne: 100% Selvglad <3   100% Selvglad <3 Icon_minitimeSøn Apr 19, 2009 1:29 pm

Hey everybody.

Jeg er den tidligere Rawr, Rossi, Silva, Muhammad, Bailey, osv på GOAL. Jeg er 13 år, og mit rigtige navn er Aleksander, efternavnet får i sgu ikke af vide.
Fodbold er min passion, jeg har altid elsket sporten. Jeg går også op i andre sportsgrene som basket, amerikansk-fodbold, tennis, bordtennis, badminton, ja jeg kan stortset lide det hele. Men fodbold er bare noget specielt, det er en fantastisk sportsgren. Når det kommer til spillere hedder favoritten Zlatan Ibrahimovic, han må være min yndlings. Jeg er stor fan af Internazionale & Real Madrid, men specielt Inter. Jeg synes af det er noget lort af folk altid skal forbise Serie A, det er en fucker dejlig liga.
Musik betyder også meget i mit liv, har en bred musik smag, men er mest til Pop & Hip-hop. Hører for det meste på Chris Brown, Lady Gaga, Flo Rida, T-Pain, Akon & Lil Wayne. Dansk komik er også for genialt... Anden, Jonathan Spang, Mick Øgendahl, Rune Klan, Omar Marzouk er jo über dejlige, serien Langt Fra Las Vegas skal sgu også have credit, Klovn er også for fedt. Ellers er der ikke så meget mere? Jo jeg er arrogant & selvglad og det er jeg da stolt over, fuck janteloven og racister! Spørg hvis der er mere ;D
Tilbage til toppen Go down
https://footballmachines.danskforum.net
 
100% Selvglad <3
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Football Machines :: Diverse :: Dig Selv-
Gå til: