Football Machines
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Til dem der ikke kan få nok bold.
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Hvem er geniet ;)

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
Geniet

Geniet


Antal indlæg : 42
Tilmeldt : 19/04/09
Alder : 29
Geografisk sted : Danmark

Hvem er geniet ;) Empty
IndlægEmne: Hvem er geniet ;)   Hvem er geniet ;) Icon_minitimeOns Apr 22, 2009 7:46 am

bounce Gaaaal en skør kugle?! Wink

Nåå men jeg ska så også li præsentere mig selv. Bar rolig ska nok gøre det kort, og ik alt for Question Exclamation agtigt Wink

Jeg hedder, som i nok ved, Pelle og bor på sjælland Smile Fino.... Jeg elsker fodbold, hvilket sjovt nok er derfor jeg er her cyclops De fleste kender mig nok også som Dos-G/TSO_ME/El_C/Mara/Nirvana/Freedom/abcdef Wink

Min Y spiller er Chelseas Frank Lampard efterfulgt af spillere som Marcos Senna, Grafite, Joan Capdevila, Salomon Kalou, Didier Drogba, John Terry, Claude Makelélé, Sergio Agüero, Zlatan Ibrahimovich, Javier Zanetti, Antonio Di Natale, Cristian Zapata, Sebastian Giovinco, Iker Casilias, Arjen Robben, Michael Essien osv osv osv Laughing Cool

Mine Y hold er i rækkefølge Chelsea, Wolfsburg, Internazionale, Villareal og Udinese Smile Kan også godt li hold som Everton og Shakhtar Donetsk cheers

Af andre interesser kan jeg nævne Politik, Film og self Basket hvor min Y spiller er Chris Paul og mit Y hold er New Orleans Hornets, hvor selvsamme Paul spiller lol!

Jeg er en meget meget speciel dreng, der elsker sære ting som saxofon, hårtørrer og en klassiker fra 1925, som jeg li vil ligge ind Very Happy



PS: Er desuden admin herinde, så si til hvis der er noget, og husk at holde øje med min Quiz i Off Topic Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Bráuner

Bráuner


Antal indlæg : 54
Tilmeldt : 21/04/09
Geografisk sted : -

Hvem er geniet ;) Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem er geniet ;)   Hvem er geniet ;) Icon_minitimeOns Apr 22, 2009 7:52 am

Nice nok ;D
Tilbage til toppen Go down
City_fan

City_fan


Antal indlæg : 9
Tilmeldt : 22/04/09
Alder : 28
Geografisk sted : Nexø (Bornholm)

Hvem er geniet ;) Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem er geniet ;)   Hvem er geniet ;) Icon_minitimeOns Apr 22, 2009 12:45 pm

Hehe hej Pelle ;D
Tilbage til toppen Go down
Sputnijk

Sputnijk


Antal indlæg : 21
Tilmeldt : 25/04/09
Geografisk sted : Frederiksberg

Hvem er geniet ;) Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem er geniet ;)   Hvem er geniet ;) Icon_minitimeMan Apr 27, 2009 10:34 am

Øhhh... Mærkelig sang... lol!
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hvem er geniet ;) Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem er geniet ;)   Hvem er geniet ;) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hvem er geniet ;)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Football Machines :: Diverse :: Dig Selv-
Gå til: