Football Machines
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Til dem der ikke kan få nok bold.
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Engelske hold

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
Geniet

Geniet


Antal indlæg : 42
Tilmeldt : 19/04/09
Alder : 29
Geografisk sted : Danmark

Engelske hold Empty
IndlægEmne: Engelske hold   Engelske hold Icon_minitimeTors Apr 23, 2009 10:00 am

Jeg har lagt mærke til, at der er flere og flere fodbold fans der er begyndt at bebrejde engelsk fodbold og deres hold.....

Kritikken kommer mest fra fans af klubber i Tyskland, Spanien og Italien, men er de i grunden ik bar misundelige? Cool
Jeg elsker selv engelsk fodbold, og det er da klart min Y liga. Holdene, spillerne, trænerne, medierne ja det hele er bar fantastisk Very Happy

Jeg kan dog også godt li de andre 3 ligaer, hvor mine andre Y hold da også er, meeen Premier League'en er jo KLART den bedste liga i hele verden! Jeg forklarer li hvorfor. scratch lol!

Først er dér bundniveauet. I bunden af PL ligger i år hold som Middlebrugh, West Bromwich, Newcastle og Blackburn... På de hold er der klassespillere som Stewart Downing (landsholdsspiller for England), Paul Robinson (landsholdsspiller for England), Michael Owen (landsholdsspiller for England), Abdoulaye Méite (landsholdsspiller for Elfenbenskysten), Obafemi Martins (landsholdsspiller for Nigeria), Roque Santa Cruz (landsholdsspiller for Paraguay) osv osv! Mange af disse er endda faste, og nogen af dem er endda stjerner på hold, der sagtens kan komme med til slutrunder OG DE LIGGER I BUNDEN affraid

Hvis man kigger på de italienske og spanske bundhold så er der sådanne "stjerner":

Carlos Kameni (landsholdsspiller for Cameroon), Beto (tidl. landsholdsspiller for Portugal), Sisi (tidl. U21 landsholdsspiller for Spanien)

Dimitrios Papadopoulos (landsholdsspiller for Grækenland), Pablo Osvaldo (U21 landsholdsspiller for Italien), Emil Hallfreðsson (landsholdsspiller for Island)

MEGET imponerende var Wink Og de fleste af dem er enten tidl. landsholdsspillere eller er 2-3 valg på holdet.

Navnet "The Big Four" er jo heller ik for sjov?! Shocked

Både AFC, CFC, UTD og LFC har ca. 2 gode PL hold i deres trup, det er ik så lidt.... F.eks Chelseas 2 hold:

1.

Cech
Bosingwa-Carvalho-Terry-Cole
Essien
Lampard-Ballack
Cole-Malouda
Drogba

2.

Hilario
Belleti-Alex-Ivanovic-Ferriera
Mikel-Deco
Quaresma-Kalou
Di Santo-Anelka

Det er jo 2 klassehold :O og der er stadigvæk spillere der ik er med!
Hold som Inter, Barca, Real M og Bayern har da også rigtig gode hold, men det er jo slet ik i den bænk klasse vil jeg mene..... F.eks sammenlign Hernan Crespo og Bojan Krcic med PL topscorer Nicolas Anelka? Eller sammenlign Sylvinho og Christian Lell med Alex. Der er rimelig stor forskel ik? Og jo de er da stærkere på nogen punkter, men i det samlet er de jo bedre... Chelsea er bar et eksempel, da jeg kender dem bedst, men man kunne også ha taget Arsenal, liverpool osv.

Selvom at de 4 hold er så klasse, så bliver de stadigvæk truet, hvilket viser en masse om hvor gode hold der er! Når et hold med Adebayor, Fabregas, Touré, Sagna, Nasri og Arshavin kan blive truet på 4 pladsen så er ligaen stærk!!!!!

4. pladsen i Spanien er hold som Villareal, Valencia, Sevilla eller Atletico (en af dem snupper også tit 3 pladsen). Ingen af de hold er bedre end en af The Big Four holdene.
AS Roma eller Juventus er heller ik, hvilket man også kan se ved at begge hold blev slået ud af den nuværende 3 og 4 plads i England.


Real Madrid, FC Barcelona, Internazionale og dem er fantastiske hold, men PL og engelsk bold er langt bedre!!!!!!

Diskutér gerne, selvom i godt ved jeg har ret Wink
Tilbage til toppen Go down
Elliott
Admin
Elliott


Antal indlæg : 78
Tilmeldt : 19/04/09
Alder : 28
Geografisk sted : Frederiksberg

Engelske hold Empty
IndlægEmne: Kapitalisme, Overlegenhed og Mainstream   Engelske hold Icon_minitimeTors Apr 23, 2009 11:33 am

Jeg kan forklare hvorfor jeg personligt hader Premier League på tre ord: "Kapitalisme, Overlegenhed og Mainstream".

Jeg vil beskrive hvorfor jeg personligt ikke kan klare Premier League med de tre ord som nøgleord.

Kapitalisme: Det er unfair over for de andre lande at de satans kapitalister kommer og køber sig ind i Premier League klubberne. De andre lande har ikke længere en chance for at hamle op med PL Klubberne rent økonomisk. Holdene i Premier League kan overbyde alting og har utroligt mange udlændinge i truppen. Kapitalisme er en slem ting og må bekæmpes!

Overlegenhed: Når de satans Premier League hold har så satans mange penge bliver de samtidig satans overlegne. Premier League er en skæv liga der er en trussel mod fodbolden fordi at topholdene er simpelthen for gode.

Mainstream: Nå ja det er bare fordi jeg ikke gider heppe på de hold som alle hepper på Smile Der er så mange Premier League fans og jeg gider ikke være en af dem Smile
Tilbage til toppen Go down
Geniet

Geniet


Antal indlæg : 42
Tilmeldt : 19/04/09
Alder : 29
Geografisk sted : Danmark

Engelske hold Empty
IndlægEmne: Sv: Engelske hold   Engelske hold Icon_minitimeTors Apr 23, 2009 11:39 am

Elliott skrev:
Jeg kan forklare hvorfor jeg personligt hader Premier League på tre ord: "Kapitalisme, Overlegenhed og Mainstream".

Jeg vil beskrive hvorfor jeg personligt ikke kan klare Premier League med de tre ord som nøgleord.

Kapitalisme: Det er unfair over for de andre lande at de satans kapitalister kommer og køber sig ind i Premier League klubberne. De andre lande har ikke længere en chance for at hamle op med PL Klubberne rent økonomisk. Holdene i Premier League kan overbyde alting og har utroligt mange udlændinge i truppen. Kapitalisme er en slem ting og må bekæmpes!

Overlegenhed: Når de satans Premier League hold har så satans mange penge bliver de samtidig satans overlegne. Premier League er en skæv liga der er en trussel mod fodbolden fordi at topholdene er simpelthen for gode.

Mainstream: Nå ja det er bare fordi jeg ikke gider heppe på de hold som alle hepper på Smile Der er så mange Premier League fans og jeg gider ikke være en af dem Smile

Udmærket argumenter, dog vælger jeg at se mer på fodbolden end på ejerne... Desuden så gælder det bar om at bruge sine penge fornuftigt. En klub som Real M har købt mange flops for MANGE mio, hvorimod en klub som Chelsea (har dog købt flops også), men mange af de spillere de købte for få år tilbage udgør i dag stammen, der taler jeg om Terry, Carvalho, Cole, Cech, Essien, Lampard, Cole, Drogba osv... De er alle faste
Tilbage til toppen Go down
Dino

Dino


Antal indlæg : 56
Tilmeldt : 20/04/09
Alder : 29
Geografisk sted : København

Engelske hold Empty
IndlægEmne: Sv: Engelske hold   Engelske hold Icon_minitimeTors Apr 23, 2009 11:53 am

Jeg er rimelig enig med Asker. Det er pisse irriterende at diverse Russere og Arabere køber PL klubber og gør dem til et verdensklassehold, kun pga. penge. Prøv at se på Chelseas hold før Abramovich! Det er sku ikke noget at skrive hjem om. Det er også sjovt at Chelsea faktisk ikke vandt mesterskabet i over 50 år, før man vandt det i 2005! Shocked

Jeg - som har et italiensk yndlingshold - er da pisse irriteret over at PL dominerer på alle punkter, men jeg håber da snart at 6+5 reglen vil blive inført, så vil det blive meget nemmere for Spanske, Italienske og Tyske hold når de skal spille CHL mod engelske hold. Prøv at forestil jer Arsenals hold hvis 6+5 reglen bliver inført!?!?!??! Shocked LFC og CFC vil også have det meget svært, hvis den bliver inført, hvorimod et hold som Manchester United måske vil klare sig da de har engelske spillere som Rooney, Ferdinand, Scholes, Carrick osv.

Tjek hvad Bayern Münchens sportsdirektør - Uli Hoeness - har sagt om Roman Abramovich:

- Det irriterer mig, når jeg kører til tankstationen. Denne her olie-mafia hiver pengene ud af lommen på mig for at købe fodboldspillere. Det irriterer mig meget, og det gør Hr. Abramovich også, siger Uli Hoeness til netsiden Spox.com.

Spox.com: Så Chelsea-bossen er ikke din ven?

Uli Hoeness: Nej, den mafia styrer verden og manipulerer med oliepriserne, og det er jeg ved at være træt af.

Spox.com: Hvad vil du gøre ved det?

Uli Hoeness: Vi må besejre klubber som Chelsea. Det vil være en god hævn.

Og jeg er meget enig, og selv UEFA Præsident Michel Platini siger også at hold som City og Chelsea ødelægger fodbolden med alle deres penge...
Tilbage til toppen Go down
Geniet

Geniet


Antal indlæg : 42
Tilmeldt : 19/04/09
Alder : 29
Geografisk sted : Danmark

Engelske hold Empty
IndlægEmne: Sv: Engelske hold   Engelske hold Icon_minitimeTors Apr 23, 2009 12:09 pm

Dino skrev:
Jeg er rimelig enig med Asker. Det er pisse irriterende at diverse Russere og Arabere køber PL klubber og gør dem til et verdensklassehold, kun pga. penge. Prøv at se på Chelseas hold før Abramovich! Det er sku ikke noget at skrive hjem om. Det er også sjovt at Chelsea faktisk ikke vandt mesterskabet i over 50 år, før man vandt det i 2005! Shocked

Jeg - som har et italiensk yndlingshold - er da pisse irriteret over at PL dominerer på alle punkter, men jeg håber da snart at 6+5 reglen vil blive inført, så vil det blive meget nemmere for Spanske, Italienske og Tyske hold når de skal spille CHL mod engelske hold. Prøv at forestil jer Arsenals hold hvis 6+5 reglen bliver inført!?!?!??! Shocked LFC og CFC vil også have det meget svært, hvis den bliver inført, hvorimod et hold som Manchester United måske vil klare sig da de har engelske spillere som Rooney, Ferdinand, Scholes, Carrick osv.

Tjek hvad Bayern Münchens sportsdirektør - Uli Hoeness - har sagt om Roman Abramovich:

- Det irriterer mig, når jeg kører til tankstationen. Denne her olie-mafia hiver pengene ud af lommen på mig for at købe fodboldspillere. Det irriterer mig meget, og det gør Hr. Abramovich også, siger Uli Hoeness til netsiden Spox.com.

Spox.com: Så Chelsea-bossen er ikke din ven?

Uli Hoeness: Nej, den mafia styrer verden og manipulerer med oliepriserne, og det er jeg ved at være træt af.

Spox.com: Hvad vil du gøre ved det?

Uli Hoeness: Vi må besejre klubber som Chelsea. Det vil være en god hævn.

Og jeg er meget enig, og selv UEFA Præsident Michel Platini siger også at hold som City og Chelsea ødelægger fodbolden med alle deres penge...

Som sagt tænker jeg på fodbolden, og ærlig talt så har alle dem der kritisere Chelsea intet at ha det i ganske enkelt, det kommer fra en som har studeret Chelsea og ved næsten alt om dem i gennem 5 år
Tilbage til toppen Go down
Dino

Dino


Antal indlæg : 56
Tilmeldt : 20/04/09
Alder : 29
Geografisk sted : København

Engelske hold Empty
IndlægEmne: Sv: Engelske hold   Engelske hold Icon_minitimeTors Apr 23, 2009 12:18 pm

Det skal faktisk siges at det egentlig var pisse tæt på at alle 3 italienske hold slog de engelske hold ud af CHL ottendelsfinalerne i år. Inter dominerede jo fuldstændig deres kamp mod United og var jo pisse uheldige med stolperne, som jo åbenbart bliver større ved de mål hvor udeholdene skal angribe ved Crying or Very sad

Roma røg ud på straffe til Arsenal, og vi ved jo at straffe er ren lotto.

Chelsea var også pænt heldige mod Juventus, og også selvom at Juve var 10 mand det meste af anden halvleg så var de alligevel pisse tæt på at gå videre og manglede bare et mål!!!!
Tilbage til toppen Go down
Geniet

Geniet


Antal indlæg : 42
Tilmeldt : 19/04/09
Alder : 29
Geografisk sted : Danmark

Engelske hold Empty
IndlægEmne: Sv: Engelske hold   Engelske hold Icon_minitimeTors Apr 23, 2009 12:20 pm

Dino skrev:
Det skal faktisk siges at det egentlig var pisse tæt på at alle 3 italienske hold slog de engelske hold ud af CHL ottendelsfinalerne i år. Inter dominerede jo fuldstændig deres kamp mod United og var jo pisse uheldige med stolperne, som jo åbenbart bliver større ved de mål hvor udeholdene skal angribe ved Crying or Very sad

Roma røg ud på straffe til Arsenal, og vi ved jo at straffe er ren lotto.

Chelsea var også pænt heldige mod Juventus, og også selvom at Juve var 10 mand det meste af anden halvleg så var de alligevel pisse tæt på at gå videre og manglede bare et mål!!!!

Ang. chelseas kamp må jeg si BOB BOB BOB tæt på? Chelsea brændte en fri chance til sidst ved Belleti? Og hvis de havde scoret 1 mer havde det bar været overtid
Tilbage til toppen Go down
Geniet

Geniet


Antal indlæg : 42
Tilmeldt : 19/04/09
Alder : 29
Geografisk sted : Danmark

Engelske hold Empty
IndlægEmne: Sv: Engelske hold   Engelske hold Icon_minitimeTors Apr 23, 2009 12:20 pm

Geniet skrev:
Dino skrev:
Det skal faktisk siges at det egentlig var pisse tæt på at alle 3 italienske hold slog de engelske hold ud af CHL ottendelsfinalerne i år. Inter dominerede jo fuldstændig deres kamp mod United og var jo pisse uheldige med stolperne, som jo åbenbart bliver større ved de mål hvor udeholdene skal angribe ved Crying or Very sad

Roma røg ud på straffe til Arsenal, og vi ved jo at straffe er ren lotto.

Chelsea var også pænt heldige mod Juventus, og også selvom at Juve var 10 mand det meste af anden halvleg så var de alligevel pisse tæt på at gå videre og manglede bare et mål!!!!

Ang. chelseas kamp må jeg si BOB BOB BOB tæt på? Chelsea brændte en fri chance til sidst ved Belleti? Og hvis de havde scoret 1 mer havde det bar været overtid

Nej faktisk havde Chelsea så også gået videre king
Tilbage til toppen Go down
Dino

Dino


Antal indlæg : 56
Tilmeldt : 20/04/09
Alder : 29
Geografisk sted : København

Engelske hold Empty
IndlægEmne: Sv: Engelske hold   Engelske hold Icon_minitimeTors Apr 23, 2009 12:22 pm

Geniet skrev:
Geniet skrev:
Dino skrev:
Det skal faktisk siges at det egentlig var pisse tæt på at alle 3 italienske hold slog de engelske hold ud af CHL ottendelsfinalerne i år. Inter dominerede jo fuldstændig deres kamp mod United og var jo pisse uheldige med stolperne, som jo åbenbart bliver større ved de mål hvor udeholdene skal angribe ved Crying or Very sad

Roma røg ud på straffe til Arsenal, og vi ved jo at straffe er ren lotto.

Chelsea var også pænt heldige mod Juventus, og også selvom at Juve var 10 mand det meste af anden halvleg så var de alligevel pisse tæt på at gå videre og manglede bare et mål!!!!

Ang. chelseas kamp må jeg si BOB BOB BOB tæt på? Chelsea brændte en fri chance til sidst ved Belleti? Og hvis de havde scoret 1 mer havde det bar været overtid

Nej faktisk havde Chelsea så også gået videre king

Nu skal du også tænke på at Juve gav op, da Drogba scorede til 2-2. Men altså de var jo pisse tæt på flere gange i 2.halvleg, og et mål havde jo været nok til at gå videre.
Tilbage til toppen Go down
Geniet

Geniet


Antal indlæg : 42
Tilmeldt : 19/04/09
Alder : 29
Geografisk sted : Danmark

Engelske hold Empty
IndlægEmne: Sv: Engelske hold   Engelske hold Icon_minitimeTors Apr 23, 2009 12:23 pm

Dino skrev:
Geniet skrev:
Geniet skrev:
Dino skrev:
Det skal faktisk siges at det egentlig var pisse tæt på at alle 3 italienske hold slog de engelske hold ud af CHL ottendelsfinalerne i år. Inter dominerede jo fuldstændig deres kamp mod United og var jo pisse uheldige med stolperne, som jo åbenbart bliver større ved de mål hvor udeholdene skal angribe ved Crying or Very sad

Roma røg ud på straffe til Arsenal, og vi ved jo at straffe er ren lotto.

Chelsea var også pænt heldige mod Juventus, og også selvom at Juve var 10 mand det meste af anden halvleg så var de alligevel pisse tæt på at gå videre og manglede bare et mål!!!!

Ang. chelseas kamp må jeg si BOB BOB BOB tæt på? Chelsea brændte en fri chance til sidst ved Belleti? Og hvis de havde scoret 1 mer havde det bar været overtid

Nej faktisk havde Chelsea så også gået videre king

Nu skal du også tænke på at Juve gav op, da Drogba scorede til 2-2. Men altså de var jo pisse tæt på flere gange i 2.halvleg, og et mål havde jo været nok til at gå videre.
Det kunne man så også si om 141515 andre kampe Wink
Tilbage til toppen Go down
Dino

Dino


Antal indlæg : 56
Tilmeldt : 20/04/09
Alder : 29
Geografisk sted : København

Engelske hold Empty
IndlægEmne: Sv: Engelske hold   Engelske hold Icon_minitimeTors Apr 23, 2009 12:24 pm

Geniet skrev:
Dino skrev:
Geniet skrev:
Geniet skrev:
Dino skrev:
Det skal faktisk siges at det egentlig var pisse tæt på at alle 3 italienske hold slog de engelske hold ud af CHL ottendelsfinalerne i år. Inter dominerede jo fuldstændig deres kamp mod United og var jo pisse uheldige med stolperne, som jo åbenbart bliver større ved de mål hvor udeholdene skal angribe ved Crying or Very sad

Roma røg ud på straffe til Arsenal, og vi ved jo at straffe er ren lotto.

Chelsea var også pænt heldige mod Juventus, og også selvom at Juve var 10 mand det meste af anden halvleg så var de alligevel pisse tæt på at gå videre og manglede bare et mål!!!!

Ang. chelseas kamp må jeg si BOB BOB BOB tæt på? Chelsea brændte en fri chance til sidst ved Belleti? Og hvis de havde scoret 1 mer havde det bar været overtid

Nej faktisk havde Chelsea så også gået videre king

Nu skal du også tænke på at Juve gav op, da Drogba scorede til 2-2. Men altså de var jo pisse tæt på flere gange i 2.halvleg, og et mål havde jo været nok til at gå videre.
Det kunne man så også si om 141515 andre kampe Wink

Nu tager vi jo denne kamp, som eksempel lol!
Tilbage til toppen Go down
Geniet

Geniet


Antal indlæg : 42
Tilmeldt : 19/04/09
Alder : 29
Geografisk sted : Danmark

Engelske hold Empty
IndlægEmne: Sv: Engelske hold   Engelske hold Icon_minitimeTors Apr 23, 2009 12:25 pm

Dino skrev:
Geniet skrev:
Dino skrev:
Geniet skrev:
Geniet skrev:
Dino skrev:
Det skal faktisk siges at det egentlig var pisse tæt på at alle 3 italienske hold slog de engelske hold ud af CHL ottendelsfinalerne i år. Inter dominerede jo fuldstændig deres kamp mod United og var jo pisse uheldige med stolperne, som jo åbenbart bliver større ved de mål hvor udeholdene skal angribe ved Crying or Very sad

Roma røg ud på straffe til Arsenal, og vi ved jo at straffe er ren lotto.

Chelsea var også pænt heldige mod Juventus, og også selvom at Juve var 10 mand det meste af anden halvleg så var de alligevel pisse tæt på at gå videre og manglede bare et mål!!!!

Ang. chelseas kamp må jeg si BOB BOB BOB tæt på? Chelsea brændte en fri chance til sidst ved Belleti? Og hvis de havde scoret 1 mer havde det bar været overtid

Nej faktisk havde Chelsea så også gået videre king

Nu skal du også tænke på at Juve gav op, da Drogba scorede til 2-2. Men altså de var jo pisse tæt på flere gange i 2.halvleg, og et mål havde jo været nok til at gå videre.
Det kunne man så også si om 141515 andre kampe Wink

Nu tager vi jo denne kamp, som eksempel lol!

Ja, men jeg har ret Wink Jeg forstår godt jeres misundelse, når man tænker på at det er en liga hvor Chelsea spiller i Very Happy CHL de sidste par år er også et godt eksempel
Tilbage til toppen Go down
Sputnijk

Sputnijk


Antal indlæg : 21
Tilmeldt : 25/04/09
Geografisk sted : Frederiksberg

Engelske hold Empty
IndlægEmne: Sv: Engelske hold   Engelske hold Icon_minitimeLør Apr 25, 2009 1:07 pm

Hmmm...

Pelle vælger at se på fodbolden, Asker på ejerne. Ejerne pumper jo miliarder ind i klubberne, så de kan købe topspillere og spille god fodbold. Det er ligesom en slags cirkel Wink .


Jeg er selv heeeeeeeeelt vildt træt af diverse udenlandske rigmænd der har lommen fuld af guld. Dietmar Hamann nævnte noget om at det aldrig måtte ske at en familie kke havde råd til at komme til fodbold-kamp pga. milliarderne i klubben. En del af al inflationen i Europa er jo Onkel Joachimernes skyld lol!

De skal tage det lidt roligt med de penge Smile
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Engelske hold Empty
IndlægEmne: Sv: Engelske hold   Engelske hold Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Engelske hold
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Football Machines :: Diverse :: Blog-
Gå til: