Football Machines
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Til dem der ikke kan få nok bold.
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Hvorfor skifter Diego aldrig?

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
D.Drogba




Antal indlæg : 15
Tilmeldt : 21/04/09
Alder : 27
Geografisk sted : Ølgod

Hvorfor skifter Diego aldrig? Empty
IndlægEmne: Hvorfor skifter Diego aldrig?   Hvorfor skifter Diego aldrig? Icon_minitimeFre Apr 24, 2009 12:10 pm

Hvorfor skifter han ikke snart?
Han er blevet alt alt for god til Werder Bremen, og fatter simpelthen ikke hvorfor, storklubberne ikke har fået øjnene op for hans talent endnu!
Han er jo uden tvivl en af Bundesligaen bedste spillere, og kan sagtens være med i Premier League eller Liga BBVA.

- Burde han skifte Question
- Hvor skifter han hen Question
- En af de bedste spillere i Bundesligaen Question
- Hvad synes I om Diego Question
Tilbage til toppen Go down
Elliott
Admin
Elliott


Antal indlæg : 78
Tilmeldt : 19/04/09
Alder : 28
Geografisk sted : Frederiksberg

Hvorfor skifter Diego aldrig? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor skifter Diego aldrig?   Hvorfor skifter Diego aldrig? Icon_minitimeLør Apr 25, 2009 12:08 am

- Jep
- Inter, Real Madrid eller Chelsea.
- Selvfølgelig
- Diego er en pragtspiller. Han har et fantastisk overblik, flot pasningsspil, godt skud osv. Han er en komplet offensiv midtbanespiller og jeg tror at han engang i fremtiden vil være mindst i top. 3 over verdens bedste fodboldspillere!
Tilbage til toppen Go down
HuzTleeR

HuzTleeR


Antal indlæg : 28
Tilmeldt : 21/04/09
Geografisk sted : København

Hvorfor skifter Diego aldrig? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor skifter Diego aldrig?   Hvorfor skifter Diego aldrig? Icon_minitimeLør Apr 25, 2009 6:59 am

Jepper.
Hvis han skifter, som jeg tror han snart gør. Tror jeg han skifter til enten RM, Inter, eller Chelsea.
Jada.
Som Elliott siger. Er han en komplet offensiv midtbanespiller som kan næsten alt. Og hvis han får rigtig meget succes i en større klub tror jeg sagtens han kab blive blandt verdens 5 bedste fodboldspillere.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hvorfor skifter Diego aldrig? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor skifter Diego aldrig?   Hvorfor skifter Diego aldrig? Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hvorfor skifter Diego aldrig?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Hvilke? Hvordan? Hvorfor?
» Transfer! Michael Owen skifter til Manchester United!

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Football Machines :: Ligaerne :: Bundesligaen-
Gå til: