Football Machines
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Til dem der ikke kan få nok bold.
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Adriano - Nu til Flamengo?

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Bailey
Admin
Bailey


Antal indlæg : 60
Tilmeldt : 19/04/09
Alder : 28
Geografisk sted : DK

Adriano - Nu til Flamengo? Empty
IndlægEmne: Adriano - Nu til Flamengo?   Adriano - Nu til Flamengo? Icon_minitimeLør Apr 25, 2009 11:36 am

Adriano

Adriano har altid
været en fantastisk
spiller for mig. Hans
teknik er god, overblikket
er der, og hans venstre-ben
er direkte uhyggeligt.
Hvorfor han ikke er nået
længere idag fatter jeg ikke,
drukken er en mulighed, men
Adriano ved det jo nok bedst selv.


Du bliver aldrig glemt

For mange er han nok et stoppet kapitel. Men for mig er Adriano noget mere. Jeg har altid godt kunne lide ham, hans spillestil elsker jeg, og hver gang han bare så meget som rør ved bolden sidder jeg helt spændt og følger med.
Folk har altid været så kritiske over for ham, det er næsten ikke til af tolerere. Han har self. haft en par problemer i byen og til træning, men jeg tror "bare" af den mand skulle accepteres og forstås noget bedre.
Adriano dig glemmer jeg sgu aldrig, syndt af du ikke fik taget dig sammen.

Hvad gik galt for ham?

Drukken og hans fest-problemer er en mulighed, måske havde han nogle problemer med familien eller problemer vi slet ikke kender til som jeg også nævner i starten af bloggen.
Jeg tror af Adriano har haft seriøse problemer som ikke er blevet behandlet godt nok, hans barndom kan også være en mulighed til hvorfor han er den person han er i dag. Nu rygtes han så tilbage sin første klub i Brasilien, Flamengo, som han skiftede fra til Inter i 2001. For guds skyld, lad ham dog får nogle succesoplevelser hvis han vælger dem, synes det er alt for tidligt han stopper hvis han gør det, men ville stadig respektere det.



Hvad synes i om Adriano?
Tror i han stopper karrieren helt?
Overvurderet eller undervurderet?
Tilbage til toppen Go down
https://footballmachines.danskforum.net
Sputnijk

Sputnijk


Antal indlæg : 21
Tilmeldt : 25/04/09
Geografisk sted : Frederiksberg

Adriano - Nu til Flamengo? Empty
IndlægEmne: Sv: Adriano - Nu til Flamengo?   Adriano - Nu til Flamengo? Icon_minitimeLør Apr 25, 2009 12:35 pm

- Adriano var en fantastisk spiller. Hans karriere er blevet ødelagt af alkohol. drunken

- Nej, han skifter nok til Flamengo(?)

- Undervurderet. Set på hvad han kan, så er han undervurderet. Han er jo på niveau med Anelka.
Tilbage til toppen Go down
 
Adriano - Nu til Flamengo?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Adriano færdig som Interspiller

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Football Machines :: Diverse :: Blog-
Gå til: