Football Machines
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Til dem der ikke kan få nok bold.

IndeksSøgTilmeldLog ind

Hvilke? Hvordan? Hvorfor?

Go down 
ForfatterBesked
Dino

Dino

Antal indlæg : 56
Geografisk sted : København

Hvilke? Hvordan? Hvorfor? Empty
IndlægEmne: Hvilke? Hvordan? Hvorfor?   Hvilke? Hvordan? Hvorfor? Icon_minitimeTirs apr 28, 2009 3:00 am

I denne blog, vil jeg fortælle lidt om min historie med alle mine y-hold, og jeg tænkte på at vi alle kunne lave en, så vi kan lære hinanden bedre at kende. Vi kan også poste videoer ind med nogen af de mest mindeværdige øjeblikke vi har haft med vores hold, ligesom jeg vil gøre det i denne blog. Wink

Okay, mine y-hold:

Internazionale: Min y-klub, numero uno. Blev fan af dem da Zlatan skiftede dertil i 2006, og siden har det været mit y-hold i Italien. Det blev for alvor også mit y-hold i hele verdnen, for nogen måneder siden, pga. jeg var blevet træt af PL og den såkaldte mainstream. Jeg har haft mange gode - og knap så gode - oplevelser med Inter. Min bedste oplevelse har nok været alle de gange hvor vi har vundet debyerne mod AC Milan. Den værste var nok da vi røg ud til Manchester United. Den skulle jeg sku bruge flere dag på at sunde mig over, også fordi at vi ramte stolpen flere gange i løbet i af kampen. Min y-spiller for Inter er self. Ibrahimovic.

Et fantastisk derby:

Bayern München: Min 2. y-klub i udlandet, og har været fan af dem i ca. 5 år. Blev fan af dem efter at jeg havde fået en Bayern-kasket fra min onkel, som havde været på det gamle Olympiastadion i München. Jeg blev ligesom forelsket i klubben dér, og begyndte at se mange kampe med dem. Dengang hed stjernerne jo Oli Kahn, Michael Ballack, Mehmet Scholl, Roy Maakay, Elber osv. Jeg har også kørt forbi Allianz Arena flere gange på vej til sommerferie, og jeg har da også plaget min far om at stoppe når, vi kører forbi det igen til sommer Wink Blev faktisk også pænt fascineret over at stadionet lå ved en motorvej.. Nå, men nok om det Wink. Min y-spiller i Bayern er Ribéry, men da jeg startede med at følge Bayern, så var min y-spiller Maakay, der jo bombede mål i hver eneste kamp dengang. Min bedste kamp med Bayern, var nok den mod Getafe sidste år. Min værste kamp er faktisk 2. 1-5 mod Wolfsburg, og 0-4 mod Barca Embarassed

Her et Maakay mål mod Ajax, som jeg tydeligt husker:

FC København: Det hold jeg har været fan af i længst tid. Jeg blev jo først intra i Fodbold i 2001, og siden dengang har jeg været trofast FCK fan. Min far meldte mig dengang ind i FCK fanklubben, og har naturligvis altid været det siden. Har haft rigtig mange gode minder med FCK, som for eksempel 2-0 sejren på udebane over Ajax, som jo betød at FCK skulle spille CHL. Der var noget magisk over den kamp, og jeg glemmer den aldrig. Mine 2 værste kampe med FCK var begge i 04/05 sæsonen. 0-5 mod BIF og 0-5 mod Gorica... BAAAH!!! Crying or Very sad Min y-spiller gennem tiderne i FCK er mange, men altså jeg kan da bare nævne spillere som Zuma, Santos, Peter Møller, Silberbauer og flere.

Glemmer fx. aldrig dette drømmetræf mod FCN i overtiden:

Real Madrid: Mit y-hold i Spanien. Har kunne lide dem siden Los Galacticos tiden, og så vidt jeg husker var min første fodboldtrøje også med dem. Den første fodboldkamp jeg så, var sørme også med Real Madrid! Nemlig en supercup kamp mod Feyenoord. Min y-kamp med Real var nok mesterskabssejren i 2007, som var Beckhams sidste kamp i Real. Real skulle vinde kampen for at blive mester, men kom bagud 0-1 mod Mallorca. Men i de sidste 20 min. vendte kampen, og Reyes scorede 2 mål Very Happy Jeg glemmer heller ikke den kendte kamp mod Man Utd tilbage i 2003 hvor Real gik videre trods et 3-4 nederlag, med Ronaldo hattrick <3 Carsten Werge skreg som en gal i den kamp.. En rigtig classic! Jeg glemmer heller ikke den første kamp mellem Real og United, som endte 3-1 til United. Jeg kunne huske jeg lå i min seng, og da Figo scorede et drømmemål, røbte Svend Gehrs og Michael Schafer bare helt vildt. Og jeg må sige at jeg blev grebet af stemmningen. Jeg tror at den dårligste oplevelse var da de tabte til Barca, 3-0 i en kamp tilbage i 2004. Kunne huske at de blev rundbarberet og det var nok ikk ligefrem en god aften, for Real tilhængere. Min y-spiller gennem tiderne er Beckham og Zidane, og lige pt. kan jeg lige mange af Real spillerne, men nok mest Raul. Men, som sagt takker jeg sindsyg meget Real Madrid CF. Det er faktisk den klub der har givet mig allerflest oplevelser gennem tiderne Wink

Everton: Har ikk været fan af dem i så lang tid, men synes alligevel det er en rigtig, rigtig god klub. Elsker mange af deres spillere, men er især imponeret over Arteta, Cahill og Fellaini. Jeg har ikk rigtig haft så mange oplevelser med Everton, udover FA CUP semifinalen self. lol! Dog vil jeg gerne vise en video med Everton, mod Liverpool hvor de vandt 3-0. Jeg så selv den kamp, og godt nok var jeg ikk fan af Everton på det tidspunkt, men synes alligevel det var en fantastisk kamp.. Dette mål af Andy Johnson til 3-0 er fantastisk. Nok mest pga. målmandsspillet Laughing

SL Benfica: En klub, som jeg faktisk idag blev fan af! Og jeg kan allerede mærke at jeg er heeeelt vild med klubben Very Happy afro jeg ville godt holde med et stort hold, men som ikke spillede i en sådan rigtig stor liga, og der valgte jeg Benfica. Jeg så en masse videoer med dem p å youtube, spillede med dem i fifa 09. Desuden tiltrak klubbens historie og traditioner mig meget(ørnen der flyver rundt om Estadio da Luz) og også deres mange legender, for eksempel Eusebio. Og self. har de også et pisse godt hold med Reyes, Cardozo, Luisao, Quim, Di Maria, Aimar, Nuno Gomes, Nelson, Balboa, Mantorras... Og en dygtig træner i den tidligere Valencia-boss, Quique Flores.

Her er den kendte trafition med ørnen, som jeg skrev om:

PUUUHA! Så blev jeg endelig færdig efter mange timers arbejde. Håber også i kommer med nogen gode og velformulerede historier og øjeblikke om jeres respektive favorithold Wink
Tilbage til toppen Go down

Hvilke? Hvordan? Hvorfor?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Football Machines :: Diverse :: Blog-
Gå til: