Football Machines
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Til dem der ikke kan få nok bold.
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Valencia vs Sevilla

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Elliott
Admin
Elliott


Antal indlæg : 78
Tilmeldt : 19/04/09
Alder : 28
Geografisk sted : Frederiksberg

Valencia vs Sevilla Empty
IndlægEmne: Valencia vs Sevilla   Valencia vs Sevilla Icon_minitimeSøn Apr 19, 2009 1:39 pm

Valencia vs Sevilla og hele La Liga


Idag spillede Valencia mod Sevilla.
Valencia vandt en intens kamp med masser af fight med cifrene 3-1. Det er en utrolig vigtig sejr for Valencia.

Målscorere for Valencia: David Villa, Juan Manuel Mata og Pablo Hernandez.
Målscorere for Sevilla: Julien Escudé

Kampen var præget af stor intensitet og drama da det var en meget vigtig kamp. 15 gule kort, 1 rødt kort og 2 straffespark røber vist udmærket at det var en kamp med knald på.

Synes i at det var et fair resultat? Hvordan tror i ligaens top 7 ender?

Ligaens Top. 7 PT:
1. Barcelona 78 point
2. Real Madrid 72 point
3. Sevilla 57 point
4. Valencia 52 point
5. Atletico Madrid 49 point
6. Villareal 49 point
7. Malaga 47 point

Efter min mening er det ganske spændende. Der kan nå at ske meget. Altså det ser godt nok ud til at der skal gå rimelig meget galt hvis Barcelona ikke vinder og Real Madrid ikke følger efter som nummer 2.

Som stor Valencia fan håber, men jeg tror faktisk også at vi kan holde fast i fjerdepladsen. Spillet kører (Omsider) godt og tror vi kan holde fast på pladsen. Derfra kan i konkludere hvis i har læst hvad jeg har skrevet at jeg faktisk tror top. 4 vil være intakt når sæsonen er slut. Jeg tror faktisk at sæsonens overraskelse, Malaga, kan komme hele vejen op og erobre femtepladsen. Så tror jeg at Deportivo La Coruna godt kan kæmpe sig op på sjettepladsen, mens at Atletico nok får syvendepladsen. Jeg tror at Villareal vil ende på ottendepladsen.

Men hvad tror i? ;D javascript:emoticonp('afro')
Tilbage til toppen Go down
Bailey
Admin
Bailey


Antal indlæg : 60
Tilmeldt : 19/04/09
Alder : 28
Geografisk sted : DK

Valencia vs Sevilla Empty
IndlægEmne: Sv: Valencia vs Sevilla   Valencia vs Sevilla Icon_minitimeSøn Apr 19, 2009 1:41 pm

Tror den ender som den står til nu :S Jeg tror af der skal et mirakel til hvis Real kan komme på en førsteplads, Barca burde have klassen til af kunne hive sejren hjem, men hvis en spiller som Messi bliver skadet kan det godt gå galt.
Tilbage til toppen Go down
https://footballmachines.danskforum.net
 
Valencia vs Sevilla
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Football Machines :: Ligaerne :: La Liga-
Gå til: